Shitoret Pop Up – Një koncept inovator për shitje me pakicë (Photos)
“Ky koncepti është i ri dhe njerëzit nuk janë mjaft të vetëdijshëm dhe të informuar për të gjitha avantazhet e tij. Kjo mund të jetë një plus i madh për të gjithë ata që për herë të parë e fillojnë këtë veprimtari. Kjo metodë e shitjes dërgon mesazh të veçantë të marketingut dhe shfrytëzon kohën për shitjen sasisë së kufizuar të një produkti për një periudhë të kufizuar kohore. Kjo i jep ekskluzivitet blerësit, sepse ajo krijon përshtypjen se produkti duhet të blihen sa më shpejt që të jetë e mundur “, tha Ruben Pedrosa, ekspert i marketingut.
Karakteristikat kryesore të këtyre dyqaneve të përkohshme është afati i tyre kohor, sepse dyqani hapet për një periudhë prej dy deri në tre muaj ose edhe më pak. Kështu, pronari i lokalit apo qendrës tregtare merr marka që i ndrron për një periudhë të shkurtër kohore, dhe avantazhi për shitësit është se mund të fillojnë bashkëpunimin për dhënien me qira për një afat të shkurtër kohor dhe pastaj nëse është e nevojshme për të rinovuar atë.
_______________________________________________ Telephone: +38973220222 & +38931618861 E-mail: info@finnconsulting.mk www.finnconsulting.mk
[learn_press_profile]
Tag:Accountant Macedonia, Accounting, Accounting Macedonia, Bookkeeping, Bookkeeping Macedonia, Business Credit Report, Business Credit report Albania, Business Credit report Macedonia, Business Credit report Serbia, Business Credit reports, D.O.O.E.L., Financa, Finance, Finn Consulting, Kontabilitet, Kontabilitet Maqedoni, Llojet e Marketingut, Marketing, Marketing Macedonia, Marketing Shqip, Pop Up, Smetkovodstvo Makedonija, Бонитет од Албаниа, Бонитетен извештај, Бонитети, Вонитети Македонија, Сметководство, Финансии